به گزارش خبرنگار ایرنا ، در همایش پیاده روی جوانرود 700 نفر از بانوان این شهرستان از اداره ورزش و جوانان تا بوستان شهدای دفاع مقدس راهپیمایی کردند.
این همایش به منظور گسترش فرهنگ ورزش های همگانی و ارتقاء روحیه شادابی و سلامت و با همت اداره ورزش و جوانان ، شورای شهر و شهرداری ، کمیسیون امور بانوان فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
در پایان این همایش به قید قرعه به 40 نفر از شرکت کنندگان هدیه کارت و وسایل ورزشی اهدا شد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

** قصرشیرین - همایش پیاده روی خانوادگی همچنین با شرکت شماری از شهروندان قصرشیرینی برگزار شد.
شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی مسیر سه کیلومتری بوستان شاهد تا بوستان بسیج را پیاده طی کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان قصرشیرین در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ سلامتی و نشاط ، ایجاد روحیه همدلی و تعامل ، گرایش به فعالیت های گروهی و ترویج فرهنگ ورزش های همگانی در بین افراد جامعه عنوان کرد.
سلیم سیمایی افزود: این همایش با همکاری هیات همگانی و دستگاه های اجرایی هلال احمر ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، ناحیه مقاومت سپاه و شورای اسلامی شهر و فرمانداری انجام شده است که در پایان به قید قرعه به 50 تن از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
وی اظهارداشت: توسعه ورزش همگانی از جمله اقدام های موثری است که در این شهرستان راه اندازی شد و هم اکنون اهتمام بر این است تا فضای مفرحی برای گرایش خانواده ها به ورزش پیاده روی در سطح شهر ایجاد کنیم.
این مقام مسئول ، شمار ورزشکاران سازمان یافته در قالب 23 هیات ورزشی در شهرستان مرزی قصرشیرین را 820 تن ذکر کرد و گفت: سرانه فضای ورزشی برای هر ورزشکار نزدیک به 2 متر است.
سیمایی ، مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان را شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده ، یک استخر روباز ، یک پیست دو و میدانی ، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی اعلام کرد.
شهرستان قصرشیرین با 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/3012/8066/7453
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.