پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سرهنگ محمد حیدری اعلام کرد: در راستای تعاملات به عمل آمده که به منظور کاهش تصادفات و رفاه و آسایش زائران حسینی در ایام اربعین صورت گرفته، مقرر شد کارشناسان بیمه ایران در طول مسیر زوار اربعین حسینی (ع) در قالب تیم های ثابت و سیار حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: این حضور با هدف تایید سریع و آنی تصادفات خسارتی توسط کارشناسان بیمه ایران و به منظور سهولت در رسیدگی به پرونده های تصادفات زوار در کمترین زمان ممکن و پرداخت هزینه در سر صحنه تصادف انجام می شود.
سرهنگ حیدری افزود: این تصمیم به دلیل آن گرفته شد که طبق برآوردهای اولیه جاده های استان کرمانشاه محل تردد حدود یک میلیون زائر خواهد بود که چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگشت کرمانشاه را انتخاب می کنند.
رئیس پلیس راه کرمانشاه افزود: همچنین در مدت تردد زائران اربعین، تبلیغات میدانی در طول مسیر به منظور ارائه توصیه های ترافیکی با هدف کاهش تصادفات و آگاه سازی و اشرافیت زوار به مسیرهای پیش رو در طول سفر نیز توسط پلیس راه انجام می شود.
حیدری همچنین از حضور 110 گشت پلیس به صورت روزانه در جاده های استان خبر داد و گفت: مسیرهای محل تردد زائران به وسیله 32 دوربین ثابت و 70 دوربین سیار کنترل می شود.
وی یادآوری کرد: در طول مسیر تردد زائران نیز بیش از 500 تخته بنر برای آشکارسازی نقاط حادثه‌ خیز و هدایت و راهنمایی مسافران کربلا نصب شده است.
پیش بینی می شود در مراسم اربعین امسال بیش از 2 میلیون و 200 هزار زائر از طریق مرزهای مهران در ایلام و شلمچه و چذابه در خوزستان در مراسم اربعین امسال شرکت کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.