پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: ماموران انتظامی کنگاور پس از اطلاع از ورود سه محموله دام قاچاق به این شهرستان محورهای ورودی شهر را تحت نظر گرفتند.
وی ادامه داد: پس از شناسایی کامیون های حامل دام قاچاق، توقیف آن ها در دستور کار قرار گرفت و پس از مشاهده بلافاصله متوقف شدند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این کامیون ها، 237 راس دام قاچاق که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بودند، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: طبق نظر کارشناسان، ارزش احشام قاچاق کشف شده به 2 میلیارد و 300 میلیون ریال می رسد.
وی همچنین از دستگیری رانندگان کامیون های حامل بار قاچاق و تحویل آن ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.
سردار امان اللهی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت های پلیس عنوان کرد و گفت: بدون هیچ گذشتی با قاچاقچیان نیز برخورد می شود.

** کشف 32 تن کود قاچاق در سنقروکلیایی
فرمانده انتظامی سنقروکلیایی نیز از کشف 32 تن کود قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سنقروکلیایی در راستای مبارزه با قاچاق کالا موفق به شناسایی یک انبار حاوی کود قاچاق شدند.
به گزارش ایرنا، سرهنگ غضبان احمدی فرد اظهار داشت: پس از شناسایی این انبار، ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی از آن اقدام و موفق به کشف 32 تن کود قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق به 550 میلیون ریال می رسد.
وی گفت: در این راستا 2 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مرجع قضائی داده شدند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.