به گزارش خبرنگار ایرنا، ملاقادر قادری روز چهارشنبه در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دفاع از اسلام و انقلاب وظیفه ملی تمام ایرانیان است و همه ما باید فارغ از گرایش های مختلف آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی با تاکید بر بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم، افزود: یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب مقایسه قبل و بعد از انقلاب با یکدیگر است.
امام جمعه اهل تسنن پاوه ، با بیان اینکه ایران اسلامی با گذشت 40 سال از عمر خود در اوج اقتدار قرار دارد، گفت: اقتدار ایران اسلامی بدون هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب محقق نمی شد.
قادری با اشاره به اینکه ایران اسلامی با تهدیدهای مختلفی رو به رو است، عنوان کرد: باید به خوبی در مقابل تهدیدهای دشمن ایستادگی کنیم و راه نفوذ را بر آنها ببندیم.
وی بر اهمیت معرفی دستاوردهای انقلاب با نسل جوان اظهار داشت: ما با نسلی رو به رو هستیم که با گذشته آشنایی ندارند و از این رو باید بهترین راه را برای آشنایی آنها با آرمان های انقلاب بر گزینیم.
امام جمعه پاوه در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه مسئولیت هماهنگی امور مربوط به جشن بزرگداشت 40 سالگی انقلاب در شهرستان ها به ائمه جمعه واگذار شده است، گفت: ائمه جمعه برای برعهده گرفتن مسئولیت در شهرستان ها امکانات ندارند، به همین دلیل من این مسئولیت را بر عهده نمی گیرم.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.