به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مقایسه ای بین قبل و بعد از انقلاب انجام شود تا جوانان در جریان دستاورد های انقلاب قرار گیرند.
وی افزود: نسل جوان فعلی نمی دانند قبل از انقلاب چه خبر بود و امام برای چه چیزی حرکت کرد، به همین دلیل باید این نسل را به خوبی با دستاوردهای انقلاب آشنا کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: پیش از انقلاب کشورهای استکباری همه کاره ایران بودند و شهروندانشان هرطور که می خواستند با ملت ایران رفتار می کردند.
آیت الله علما با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارد، گفت: تمام جهان به خوبی از قدرت ایران با خبر هستند، امروز امریکایی ها با علم ناقصی که دارند به شیخ های حاشیه خلیج فارس می‌گویند که ایران می تواند آنها را در کمتر از 20 دقیقه نابود کند.
وی ادامه داد: غربی ها قرار بود سوریه و عراق را نابود کنند اما ایران خواست که این کشورها حفظ شوند و با اقتدار خود از فروپاشی آنها جلوگیری کرد.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان ما از انقلاب سیلی خوردند، گفت: امروز تمام دنیای استکبار به دنبال آن است که با لطمه زدن به انقلاب اسلامی ایران از اسلام انتقام بگیرد.
آیت الله علما برگزاری اربعین 20 میلیونی را نیز از اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: ساخت و سازها و پیشرفت های فناوری تنها بخشی از توانایی های ایران اسلامی است، در حالی که اتحاد و همدلی ایجاد شده در بین ایرانیان و روحیه ایثار و شهادت مهمترین دستاورد انقلاب محسوب می شود.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.