علی محمد زوراوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه ناپایداری که از ابتدای هفته جاری وارد جو استان شده کماکان با مقداری شدت و ضعف تا روز جمعه شاهد فعالیت آن خواهیم بود.
وی ادامه داد: در این مدت بارش هایی به صورت متناوب برای بسیاری از نقاط استان اتفاق افتاد که انتظار می رود این بارش ها برای فردا (چهارشنبه) تقویت شده و مناطق بیشتری را درگیر کند.
زوراوند خاطرنشان کرد: این بارش ها ممکن است در پاره ای اوقات و در برخی مناطق به شکل رگباری باشد که همین عامل احتمال آبگرفتگی معابر عمومی را افزایش می دهد.
معاون هواشناسی کرمانشاه خاطرنشان کرد: نواحی شمال و شمال غرب و مناطق شرقی استان احتمال بارش رگباری باران در آن ها بیشتر است، هرچند این احتمال برای شهر کرمانشاه نیز وجود دارد و بارش های بیشتری را نسبت به امروز در مرکز استان شاهد خواهیم بود.
وی همچنین وزش شدید باد در برخی ساعات را نیز دور از ذهن ندانست و گفت: این وضعیت ممکن است مقداری هوای مناطق غربی استان را غبارآلود کند.
زوراوند در ادامه از تداوم کاهش دمای روزانه و شبانه نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود حداکثر دمای روزانه چهارشنبه در شهر کرمانشاه به 23 درجه و حداقل دمای شبانه نیز به هشت درجه بالای صفر برسد که نسبت به امروز هر کدام 2 درجه سردتر خواهند شد.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه یادآوری کرد: برای فردا و در طول روز هرسین با 20 درجه بالای صفر خنک ترین و سومار با 32 درجه گرمترین نقاط استان خواهند بود، ضمن اینکه کنگاور با پنج و سنقر با 6 درجه سردترین نقاط استان هستند.
وی در پایان از ورود سامانه بارشی جدید به جو استان در ابتدای هفته آینده خبر داد و گفت: انتظار می رود با ورود این سامانه بارش های مناسبی برای اغلب مناطق استان رخ دهد که اطلاعات تکمیلی در روزهای آتی اعلام خواهد شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.