به گزارش ایرنا؛ دکتر نادر پرور روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گیلانغرب در فرمانداری این شهرستان، افزود: با وجود وارداتی بودن برخی از داروها و واکسن های دامی با پیگیری و رایزنی ها تا این لحظه کمبود دارو نداشتیم.
او در ادامه با اشاره به فعالیت های دامپزشکی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه گذاری مطمئن در حوزه دام و طیور، گفت: مجموعه دامپزشکی از هیچ تلاشی برای تامین فرآورده های خام دامی سالم دریغ نمی کند.
وی یکی از بزرگترین تهدیدات جمعیت دام، طیور و آبزیان را بیماری ها دانست و اظهار داشت: تمام تلاش دامپزشکی جلوگیری از بروز و شیوع بیماری در استان است و در این راستا از تمام ظرفیت های موجود بهره می گیریم.
پرور به کوچ دام عشایر به گیلانغرب نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت مجموعه دامپزشکی در این شهرستان به دلیل مرزی و وجود دام های عشایر بیشتر تر از دیگر شهرستان ها است و از این رو خواستار افزایش سطح همکاری و حمایت ها از سوی فرمانداری هستیم.

** دامپزشکی در حوزه سلامت تاثیرگذار است
معاون فرماندار گیلانغرب نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت نیروهای متخصص، متعهد و کاری در مجموعه اداره کل استان کرمانشاه، گفت: دامپزشکی در استان و شهرستان گیلانغرب عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارد و یکی از دستگاه های پیشرو در ارائه خدمات در شهرستان است و جایگاه و نقش تاثیرگذاری در حوزه سلامت دارد.
فرهاد همتی با اشاره به رسالت و وظایف خطیر دامپزشکی، گفت: فعالیت های دامپزشکی ضامن تامین سلامت و امنیت غذایی مردم است که کم کاری در این حوزه تبعات جبران ناپذیری دارد.
وی همچنین یکی از ویژگی های خوب مجموعه دامپزشکی را صداقت، تعهد و تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: نحوه برخورد کارکنان دامپزشکی با مردم بسیار خوب و توام با احترام است.
وی گیلانغرب را شهرستانی کشاورزی و دامداری دانست و گفت: منبع اصلی درآمد مردم این شهرستان از این 2 بخش تامین می شود و از این رو فعالیت های دامپزشکی در حفظ سرمایه های دامی مردم بسیار مهم و اثرگذار است.
همتی از زحمات دکتر حیدری رئیس سابق دامپزشکی شهرستان قدردانی کرد و از او به عنوان مدیری با درایت که بر حوزه کاری خود اشرافیت کامل داشت، نام برد.
در پایان این مراسم از زحمات دکتر حسین حیدری قدردانی شد و دکتر مالک عظیمی به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گیلانغرب منصوب شد.
حیدری نیز در حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه به عنوان سرپرست اداره قرنطینه و امنیت زیستی این اداره کل منصوب شد.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.