به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی روز سه شنبه در جمع مسئولان ، خانواده های شهدا و ایثارگران گیلانغرب افزود: امروز دشمنان به دنبال تغییر باورها و تفکرات مردم نسبت به نظام اسلامی هستند ، همچنان که در واقعه عاشورا توطئه دشمن باعث ایجاد چنین فضایی شده بود.
وی با بیان اینکه امروز نیز امکان تکرار تاریخ وجود دارد چرا که هم عوام و هم خواص در معرض آزمایش قرار دارند ، اظهار داشت: تبعیت از فرامین رهبری و حفظ وحدت و انسجام ملی رمز پیروزی ما در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان است.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: دشمن با هدف ایجاد تفرقه ، به دنبال ایجاد شبهات در نظام و دفاع مقدس است و با تمام ظرفیت به میدان آمده تا از وسعت حقیقت جلوگیری کند.
سردار ریحانی اضافه کرد که دشمن با ترویج شبهات قصد دارد مردم را نسبت به دین و انقلاب بی تفاوت کند ، بنابر این همه باید مراقب این توطئه بدخواهان نظام اسلامی باشیم.
وی گفت: پیشرفت های امروز ما در همه عرصه ها در شرایطی به وجود آمد که فضای تهدید بر کشور حاکم است اما ما توانستیم رشد کنیم و امروز از بهترین اقتدار امنیتی در دنیا برخوردار باشیم.
در پایان این آئین با تجلیل از زحمات سرهنگ پاسدار «معصومعلی محمدی» فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب ، سرهنگ دوم پاسدار «مسلم سلیمی» به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان معرفی شد.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
7079/7398/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.