به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چندی پیش یک خانواده سه نفره برای تفریح به سمت سراب قنبر در حال حرکت بودند که در بین راه لاستیک خودروی پژو 206 آن ها پنچر و مجبور به توقف در کنار جاده می شوند.
وی ادامه داد: در همین حین 2 نفر با مشاهده آن ها که مسلح به سلاح گرم و سرد بوده اند به این خانواده حمله ور شده و قصد سرقت خودرو و وسایل باارزش آن ها را داشتند که صاحب خودرو مقاومت می کند.
سردار امان اللهی تصریح کرد: سارقان مسلح پس از آنکه یک تیر به قصد ترساندن صاحب خودرو شلیک می کنند در ادامه نیز با چند ضربه چاقو اقدام به مجروح کردن راننده کرده و خودرو را به سرقت می برند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: با گزارش این موضوع به پلیس، تیمی از ماموران به سرعت پیگیری ماجرا را در دستور کار قرار دادند و با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی 2 سارق مسلح شدند.
وی یادآور شد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی ضربتی هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل می شوند.
سردار امان اللهی افزود: در بازجویی های بعمل آمده هر 2 متهم به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس کرمانشاه ادامه داد: متهمان همچنین در اعتراف های خود عنوان کردند که خودروی سرقتی را نیز به یک صافکاری تحویل داده و آن ها اقدام به اوراق خودرو می کنند.
وی گفت: با راهنمایی متهمان، آدرس صافکاری نیز پیدا و 2 فردی که اقدام به اوراق خودرو کرده بودند دستگیر و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کردند.
سردار امان اللهی در پایان از معرفی همدستان 2 سارق مسلح به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: پلیس با قاطعیت به مقابله با مجرمان می پردازد و برای حفظ امنیت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.