به گزارش ایرنا، مصطفی باغدار نیا روز یکشنبه در نشستی خبری که در دانشگاه پیام نور کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره توانمندی های دانشجویان در بخش های حرکت، پویش و نشریات برگزار خواهد شد.
وی اعلام کرد: به منظور نشان دادن بخشی از توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور جشنواره توانمندی های دانشجویان را در تهران برگزار خواهیم کرد.
باغدار نیا اظهار داشت: دانشگاه پیام نور کشور بیش از 400 هزار دانشجو و بیش از 20 هزار استاد و عضو هیات علمی در سراسر کشور دارد.
وی با بیان اینکه به دنبال حضور حداکثری دانشجویان در عرصه های مختلف آموزشی هستیم، گفت: در دانشگاه پیام نور بیش از 2 هزار و 400 انجمن علمی دانشجویی مشغول به فعالیت هستند.
معاون اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور در چند سال گذشته در حوزه های علمی موفقیت های بسیاری کسب کردند و در جایگاه های برتر کشور قرار گرفتند.
به گفته باغدارنیا ، علاوه بر انجمن های علمی یک هزار و 800 کانون فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه پیام نور کشور فعالیت می کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود آشنایی با مفاهیم‌ قرآنی را جز اولویت های دانشگاه پیام ‌نور عنوان کرد و گفت: به واسطه برگزاری جشنواره های مختلف و تفاهم نامه ها ارگان های مختلف به دنبال ترویج فرهنگ قرآنی هستیم.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.