به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرادعلی تاتار روز سه شنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین افزود: مدیران دستگاه های اجرایی قصرشیرین باید از تمام توان خود برای استفاده از قابلیت های شهرستان برای ایجاد اشتغال جوانان استفاده کنند.
وی ، بهره برداری از منابع آب سدها و سامانه گرمسیری ، وجود 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان و وجود زمین های کشاورزی مرغوب را بستری برای توسعه و پیشرفت این شهرستان ذکر کرد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه ها و توطئه های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی ، اظهارداشت: امروز دشمن با وضع تحریم و خروج از برجام و همچنین ورود به بازار سکه و ارز درصدد توطئه علیه کشورمان است که بخشی از این مشکلات داخلی است و در راستای رفع این مشکلات همه باید هوشیار و مشارکت داشته باشند.
وی بیان کرد: اتحاد و انسجام ملی برای عبور از مشکلات فعلی امر انکارناپذیر است و همه باید در راستای توسعه بیش از پیش کشور اهتمام کنند.
فرماندار قصرشیرین گفت که این شهرستان در مقایسه با دیگر مناطق استان کرمانشاه از ظرفیت های بالقوه ای برخوردار است و باید تلاش کنیم با توجه به حساسیت منطقه و وجود 2 مرز فعال و رسمی پرویزخان و خسروی ، پیگیر مطالبه های مردم باشیم تا این منطقه مرزی را بر مدار پیشرفت قرار دهیم.
تاتار افزود: مردم قصرشیرین از ابتدای انقلاب تاکنون با حضور مثبت خود در تمامی عرصه ها نشان داده اند که همواره پای کار هستند و از این رو شایسته بهترین خدمت هستند.
وی همچنین بر لزوم نظارت بیش از پیش اتاق اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت بر بازار و رصد روزانه قیمت ها و همچنین تامین اقلام ضروری و اساسی مردم تاکید کرد.
این مقام مسئول همچنین از بنیاد مسکن استان تهران به عنوان معین ستاد بازسازی قصرشیرین خواست در روند ساخت و سازهای شهرستان سرعت بیشتری داشته باشد تا مردم بتوانند زودتر در منازل خود سکونت یابند.
امام جمعه قصرشیرین نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون با رهبری ولی امر مسلمانان جهان امام خامنه ای ، محور و کانون حقیقی دین خداست و پرچمدار اسلام در دنیا است.
حجت الاسلام علی ملکی افزود: خدمت کردن در حکومت اسلامی ، نعمتی است که نصیب مدیران شده و از این رو مسئولان دستگاه های اجرایی باید تمام توان خود را در راستای توسعه این شهرستان مرزی به کار گیرند.
وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب و مدیران نیز خادم و نوکر مردم هستند ، اضافه کرد: مردم ایران اسلامی که در تمام صحنه های انقلاب امتحان و آزمایش خود را به خوبی پس داده اند و افتخارآفرین بوده اند ، شایسته بهترین خدمت هستند.
در پایان این جلسه ، شماری از مدیران جدید دستگاه های اجرایی شهرستان معرفی و از زحمات مدیران سابق این ادارات تجلیل شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.