به گزارش ایرنا، خیراله خزایی روز یکشنبه در نشست مشترک هیات های ورزشی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: کنگاور همیشه در مباحث حرفه ای ورزشی و فضاهای ورزشی حرفی برای گفتن دارد.
خزایی با اشاره به مشکلات مجموعه ورزشی شهید قلیوند کنگاور گفت: این مجموعه نیازمند توجه ویژه است و امیدواریم با نگاه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان این مکان به یک مجموعه مناسب تبدیل شود.
وی اجاره دادن سالن های ورزشی را یکی دیگر از مشکلات موجود ذکر کرد و گفت: جوانان آسیب پذیر کنگاوری باید شرایط استفاده رایگان از اماکن ورزشی را داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه هدف نهایی ما سلامت جامعه است، یادآور شد: همین فعالیت های ورزشی مانع از ایجاد ناهنجاری هاست که باید بیش از پیش به آن اهمیت داد.

** 3 زمین چمن مصنوعی در کنگاور احداث می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه نیز از تخصیص اعتبار لازم برای احداث سه زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان کنگاور برای استفاده مردم و بخصوص جوانان خبر داد.
صابر رحیمی با بیان اینکه در بخش عمرانی اعتبارات مناسبی به حوزه ورزش اختصاص یافته است، افزود: زمین های چمن مصنوعی در نقاط روستایی احداث خواهد شد.
وی اضافه کرد: این آمادگی را داریم در صورت واگذاری زمین مناسب در زمینه احداث زمین های روباز ورزشی اقدام کنیم.
وی با تقدیر از حمایتهای ارزشمند تیم ‌مدیریتی استان از ورزش افزود: استاندار کرمانشاه نسبت ‌به توسعه ورزش نگاه ویژه ای دارند و در سه ماه گذشته با حمایت های مهندس بازوند، اعتبارات بسیار خوبی در راستای ورزش و‌ توجه به قهرمانان توسط این اداره کل جذب شده است.
رحیمی در ادامه از عزم جدی اداره کل ورزش و جوانان در راستای اشتغالزایی جوانان خبر داد و گفت: در بخش روستایی تسهیلات با بهره بسیار پایین پیش بینی شده و از جوانان جویای کار درخواست می کنیم برای استفاده از این تسهیلات به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: این یک ‌فرصت بسیار مناسب برای جوانان جویای کار است تا با استفاده از آن بر بیکاری چیره شوند.
سرانه فضای ورزشی کنگاور با 59 فضای ورزشی فعال، بیش از 2 متر مربع است که از سرانه کشوری بالاتر است.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.