به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار بهمن ریحانی روز پنجشنبه در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول ‌الله (ص) که در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج این شجره طیبه امروز به مایه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.
وی ادامه داد: شکل گیری بسیج براساس یک تفکر الهی صورت گرفت که در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی عاملی بازدارنده برای دشمنان و بدخواهان کشور بود.
سردار ریحانی با بیان اینکه حضرت امام (ره) بسیج را منحصر به نظام جمهوری اسلامی و برای زمانی خاص تشکیل نداد، یادآور شد: امروز شاهدیم تفکر بسیجی در میان بسیاری از افراد آزاداندیش و طالب حقیقت و سعادت وجود دارد.
فرمانده سپاه کرمانشاه تصریح کرد: تنه و ریشه های تفکر بسیجی در کشور مستحکم شده و شاخ و برگ آن نیز در سراسر جهان و منطقه وسعت گرفته است.
وی با بیان اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس رشد پیدا کرد و بعد از دفاع مقدس نیز در همه عرصه ها شاهد هنرنمایی آن بودیم، گفت: تا زمانی که کشور و ملت ایران براساس این تفکر و فرهنگ حرکت کند، موفق بوده و دشمنان نیز کاری از پیش نخواهند برد.
سردار ریحانی، اشتیاق مضاعف مردم و بخصوص جوانان برای عضویت در این نهاد انقلابی را نشانه محبوبیت آن توصیف کرد و گفت: بسیج مردمی بودن خود را حفظ کرده است.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه یادآور شد: حضور موفق بسیج در عرصه های مختلف به گونه ایست که رهبر انقلاب از آن به عنوان فتح الفتوح امام (ره) یاد کرده اند.
وی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که اساس تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه جریان دارد تبلیغات سوء دشمنان هرگز کارگر نیفتاده و راه به جایی نخواهند برد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.