به گزارش ایرنا ، منوچهر فخری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهر شاهو افزود: همفکری و هم افزایی میان شهردار و اعضای شورای شهر لازمه عمران ، آبادانی ، توسعه و پیشرفت شهر است.
وی تصریح کرد: مدیریت در شهرداری ها با بقیه مدیریت ها تفاوت دارد چرا که عناصر اثرگذار بر مدیریت شهری بسیار اساسی و مهم است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه ادامه داد: فعالیت شهرداری ها وابسته به فعالیت سایر نهادها و ارگان ها است و ضرورت دارد همه مدیران کمک و تلاش بیشتری داشته باشند.
فخری اضافه کرد: همدلی و همفکری نماینده عالی دولت ، شهردار و شورا موجب پیشرفت در امور خواهد شد و این مهم باید در اولویت تلاش های مدیران باشد.
وی با بیان اینکه کار در شهرداری های اورامانات به دلیل مشارکت و صمیمیت مردم بسیار ارزشمند است ، اضافه کرد: در شهرهای منطقه اورامانات خدمات و اقدام های بسیار خوبی در چند سال گذشته صورت گرفته اما شهرداری های منطقه همچنان نیازمند خدمات ، تلاش و اعتبارات بیشتر هستند.
فرماندار روانسر نیز گفت: خدمات و فعالیت شهرداری بسیار حساس و مهم است و وجود شهردار با تجربه و کارآمد یکی از ضروریات شهرداری ها برای ارائه خدمات ارزنده و شایسته است.
حسین ویسمرادی با بیان اینکه هر جا که شهرداران خوب عمل کنند بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد ، افزود: همه ما باید جایگاه و اهمیت تشکیلات شهرداری ها درک کنیم و وظایف متقابل مردم و شهرداری ها را به خوبی بشناسیم.
وی اظهار داشت: مسئولیت پذیری ، صرفه جویی در هزینه ها و انتظام یافتگی در امور از جمله اصولی است که در شهرداری ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
فرماندار روانسر ادامه داد: در توزیع اعتبارات ، نگاه ویژه ای به شهرداری ها داریم چرا که باور داریم برطرف کردن مشکلات شهرداری ها ، موجب بهبود وضعیت کلی شهر و افزیش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.
ویسمرادی اضافه کرد: در سال گذشته از محل اعبتارات دولتی 21 میلیارد و 750 میلیون ریال برای اجرای پنج طرح بهسازی معابر ، ایجاد و توسعه پارک و فضای سبز و آسفالت معابر شهر هزینه شده است.
وی گفت: برای سالجاری نیز پنج میلیارد و 970 میلیون ریال اعتبار مصوب کرده ایم که در صورت تخصیص ، عملیات اجرای پنج پروژه شروع خواهد شد.
در پایان این نشست حکم ابقای «عادب گنجی» به عنوان شهردار شهر شاهو ابلاغ شد.
شهر شاهو از توابع شهرستان روانسر، در سال 1387 و پس از تجمیع روستاهای قشلاق و منصورآقایی به عنوان شهر شناخته شد و شهرداری این شهر نیز در سال 1388 تاسیس شد.
شهر شاهو با سه هزار و 700 نفر جمعیت در 95 کیلومتری شهر کرمانشاه و در کنار جاده روانسر به پاوه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.