پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: به دنبال انجام اقدام های اطلاعاتی پلیس آگاهی استان و کسب اطلاع مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار قاچاق کرده اند موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از مشخص شدن مسیر تردد خودروی حامل کالای قاچاق، تیمی از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان به محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه اعزام و این محور را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در نهایت یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس که حامل کالای قاچاق بود در محور رؤیت و با اقدام های عملیاتی لازم نسبت به توقیف آن و دستگیری راننده اقدام شد.
رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ماموران موفق شدند 195 هزار نخ سیگار قاچاق در مارک های مختلف را کشف کنند.
وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش ریالی سیگارهای قاچاق کشف شده به حدود یک میلیارد و یکصد میلیون ریال می رسد.
سردار امان اللهی در پایان با اشاره به توقیف خودرو، از معرفی متهم دستگیر شده و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

** 600 میلیون ریال دام قاچاق در سنقروکلیایی کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی نیز از کشف 65 راس دام قاچاق در این شهرستان به ارزش 600 میلیون ریال با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.
سرهنگ غضبان احمدی فرد اظهار داشت: ماموران یکی از پاسگاه های انتظامی شهرستان سنقروکلیایی در حین کنترل عبور و مرور خودروهای عبوری موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل دام قاچاق که فاقد هرگونه مجوز بود را توقیف کنند.
فرمانده انتظامی سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای صدور حکم تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ احمدی فرد در پایان مبارزه با قاچاق را از برنامه های اصلی پلیس سنقروکلیایی عنوان و اظهار کرد: ماموران انتظامی در این راستا و برای ناامن شدن فضای کاری قاچاقچیان با همه توان تلاش می کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.