به گزارش خبرنگار ایرنا ، ماموستا ملا قادر قادری روز دوشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس علوم دینی شهرستان پاوه افزود: 84 طلبه در 9 مدرسه علوم دینی با بهره گیری از تجربیات و علوم 27 مدرس سال جدید تحصیلی را آغاز می کنند.
عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور اظهارداشت : همچنانکه بعثت انبیاء یک ضرورت اجتماعی است ، بعد از پیامبران و بخصوص بعد از پیامبر خاتم وجود مدارس علوم دینی و تربیت طلاب و شاگردانی که بتوانند در محراب پیامبر اسلام از دین دفاع کنند و برای اشاعه آن تلاش کنند یک ضرورت است.
ماموستا قادری افزود: طلاب و مدرسان این مدارس از نظر اخلاق و ادب و همراهی با نظام افرادی صادق، صالح و سالمی هستند و با مسئولان هماهنگ می باشند.
امام جمعه پاوه ، نیاز آینده کشور را حضور روحانیون و طلاب آگاه و بصیر دانست که بتوانند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان جوابگو باشند.
ماموستا قادری به راههای تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت : نفوذ در تعلیم و تربیت، ترویج ملی گرایی و مذهب گرائی، ترویج ابتذال و بی بند و باری ، شکست حریم خانواده، ترویج روح بی تفاوتی در بین افراد جامعه و مواد مخدر را از مهمترین این راهها عنوان کرد.
وی وظیفه محراب نشینان را در این شرایط آگاهی دادن به افراد جامعه در خصوص تبعات این موضوعات و آگهی بخشی برای پیشگیری و مقابله با این موضوعات دانست.
فرماندار پاوه نیز با اشاره به تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان از طریق شبکه های اجتماعی در فضای مجازی گفت: دشمنان در این تهاجم اخلاق را به عنوان زیربنای ارزشها نشانه رفته اند.
پرویز ایده پور افزود: علما، روحانیون و طلاب مهمترین عاملان ایجاد ارتباط اخلاق با جامعه برای رفع مشکلات و مقابله با تهاجم دشمنان هستند.
در ادامه مدرسان مدارس علوم دینی باینگان، نودشه و نجار پیرامون مسائل و مشکلات مدارس خود مطالبی بیان کردند.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.