مظفر رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش غیرقانونی قیمت نان سنگک در برخی واحدهای آزادپز استان کرمانشاه، افزود: این افزایش قیمت کاملا غیرقانونی است.
وی اظهار داشت: شبکه توزیع گندم، آرد و نان از صفر تا صد در دست دولت است و اکنون قیمت خرید تضمینی گندم از قیمت جهانی بالاتر می باشد، ضمن اینکه دولت برای تولید آرد چه دولتی و چه آزادپز یارانه قابل توجهی را پرداخت می نماید واز این رو هرگونه افزایش خودسرانه قیمت ها غیرقانونی می باشد.
وی تاکید کرد که دستگاه های ذیربط از جمله بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت و همچنین سازمان تعزیرات حکومتی به شدت با گرانفروشان و کم فروشان برخورد خواهند کرد.
او با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه شورای پایش آرد و نان استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: در این جلسه مصوب شد که مسئولیت هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت بر عهده اتحادیه نانوایان و بازرسی صنعت ، معدن ، تجارت است و اتحادیه های سراسر استان مکلفند تا این امر را به کلیه نانوایان ابلاغ نمایند.
رحیمی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و یا کم فروشی، در تماس با شماره تلفن های 124 بازرسی صنعت ، معدن ، تجارت و یا 135 سازمان تعزیرات حکومتی ، مراتب را برای رسیدگی اطلاع رسانی نمایند.
حدود یک هزار و 800 نانوایی در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه وجود دارد که بیشتر آنها لواش نیمه اتوماتیک و سنگک پخت می کنند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.