به گزارش خبرنگار ایرنا، هدایت حاتمی روز یکشنبه در کمیسیون تنظیم بازار که در سازمان صنعت ، معدن و تجارت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تنظیم بازار عرضه و تقاضا در شرایط فعلی یکی از اولویت های مهم مدیریت ارشد استان است.
وی اعلام کرد: در این راستا کمیسیون تنظیم بازار به منظور بررسی وضعیت موجود و اتخاذ راهکارهای لازم 2 بار در هفته تشکیل خواهد شد.
معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز مردم تامین می شود، گفت: تقاضای کاذب در بازار وجود دارد که مشکل ساز شده است.
حاتمی با بیان اینکه با جنگ روانی دشمن رو به رو هستیم، اظهار داشت: باید با ارائه راهکارهای درست اعتماد مردم به بازار را دوباره بر گردانیم.
وی افزود: برای بازگشت این اعتماد باید یک برنامه کاری ویژه برای مدیریت تامین و عرضه کالاهای پرمصرف و اطلاع رسانی درست را در دستور کار قرار دهیم.
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بدنه اصلی بازاریان از قشر متدین و منصف هستند و پشتوانه ما برای شکل دادن یک شبکه مناسب برای توزیع کالا محسوب می شوند.
حاتمی اعلام کرد: فرآیند نظارتی برای کنترل تخلف ها نیز تقویت می شود و با محتکران و گران فروشان برخورد جدی خواهیم کرد.
وی افزود: ️وجود یک نظارت قانونمند، دقیق، مستمر و مداوم بر روند تامین کالا و بازار عرضه به تقویت آرامش در بازار کمک می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه گفت: در حوزه تنظیم بازار نیازمند شکل گیری یک اتاق فکر پویا و کارآمد هستیم که به شکل دائمی به رصد مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه کمک کند.
حاتمی با تاکید بر اینکه ساماندهی حوزه حمل و نقل یکی از اولویت های مهم در حوزه تنظیم بازار است، ادامه داد: تامین لاستیک مورد نیاز کامیون ها و توزیع مناسب آن در دستور کار قرار دارد.
وی تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل به هیچ عنوان اجازه مشکل آفرینی توسط افراد فرصت طلب را نخواهیم داد.
معاون استاندار کرمانشاه گفت: در کنار سیاست های حمایتی برای مصرف کننده ها به دنبال حمایت جدی از تولیدکنندگان نیز هستیم.
وی با بیان اینکه باید شبکه های دلالی را حذف کنیم، اظهارداشت: شرایط فعلی افزایش تقاضاها برای مصرف داخلی و صادرات، فرصتی مناسب برای رونق تولید است.
حاتمی عنوان کرد: اطلاع رسانی و تحلیل درست و حرفه ای از شرایط بازار توسط رسانه ها، به ویژه صدا و سیما می تواند به ایجاد آرامش در بازار و تقویت اعتماد مصرف کننده کمک کند.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.