روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه روز شنبه به نقل از داریوش جودکی اعلام کرد: یکی از پرونده های ارسالی از سوی نیروی انتظامی به شعب تعزیرات حکومتی، حاکی از ظن احتکار نسبت به وجود 552 تن برنج در یک انبار بود.
وی افزود: قاضی تعزیرات حکومتی پس از بررسی دقیق پرونده و با احراز تخلف، حکم به الزام فروش برنج در شبکه تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و پرداخت سه میلیارد و 864 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.
جودکی ادامه داد: در پرونده ای دیگر و با اعلام گزارش مردمی در مورد ورود غیرقانونی محموله برنج به کرمانشاه، اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در محل ورودی میدان جنوبی کرمانشاه از یک دستگاه کامیون مقدار 22 تن برنج کشف و پرونده را به شعبه هشتم تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه ادامه داد: پس از بررسی این پرونده نهایتا متخلفان به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی و ضبط کالا محکوم شدند.
وی خاطرنشان کرد: در پرونده دیگری شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه یک قاچاقچی برنج را به 801 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
جودکی گفت: علاوه بر این حکم، محموله 20 تنی برنج قاچاق که توسط اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از یک دستگاه کامیون در محور اسلام آبادغرب، کشف شده بود نیز به نفع دولت ضبط شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.