به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حشمت الله رضایی روز شنبه در آئین سرکشی و دلجویی از خانواده شهدا در قصرشیرین افزود: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست و تجلیل از خانواده معظم آن ها یک وظیفه است.
وی با بیان اینکه شهدای ما ارتباط معنوی با خدا داشتند، گفت: ایران اسلامی همواره در معرض تهدید و توطئه های دشمنان است و از این رو حرکت در مسیر آرمان های شهدا نقشه های بدخواهان علیه نظام الهی را خنثی خواهد کرد.
او همچنین گفت: شهدا با گذشتن از تمام هستی و تعلقات دنیوی خود به لقا پروردگار نائل آمدند و امروز ارمغان رشادت های آنان برای ما استقلال و اقتدار در دنیاست.
رضایی اظهار داشت: حفظ اتحاد و انسجام، رمز پیروزی در برابر دشمنان و استکبار جهانی است و این مهم در شرایط فعلی باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه اقشار مختلف قرار گیرد.
شهید 'ناصر فیلی' از شهدای ورزشکار نیروی انتظامی شهرستان قصرشیرین است که در سال 1375 در اثر اصابت با مین در منطقه مرزی سومار به شهادت رسید.
شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت، در دوران دفاع مقدس 680 شهید، 2 هزار جانباز و 100 آزاده را در دفاع از کیان اسلامی تقدیم نظام کرده است.
7079/3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.