به گزارش ایرنا، آیت الله امان نریمانی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت کرمانشاه افزود: پس از پیروزی این انقلاب، ایران اسلامی از تمام بخش ها مورد هجمه دشمنان قرار گرفت که جنگ‌ تحمیلی یکی از نمونه های آن است.
وی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب ایران اسلامی گفت: دشمنان از راه های مختلف 40 سال است که برای لطمه زدن به انقلاب اسلامی ایران نمی ایستند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار داشت: آخرین‌ حربه دشمن برای لطمه زدن به ایران اسلامی، تحریم و جنگ‌ اقتصادی است که به فضل خداوند در این مسیر نیز راه به جایی نمی‌برد.
او با بیان اینکه ایران یک ابر قدرت منطقه ای است، گفت: امروز قدرت انقلاب اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده شده است.

**دشمن را به زانو درآورده ایم
فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا توانسته ایم ‌دشمن را متوقف کنیم و به زانو در آورده ایم، گفت: دشمنان در عرصه نظامی امیدی برای نزدیک شدن به ایران اسلامی ندارند از این رو در زمینه اقتصادی وارد عمل شدند.
سردار سرتیپ محمدنظر عظیمی اظهار داشت: در استان کرمانشاه تمام مردم درگیر جنگ بودند و در مقابل دشمن ایستادند.
وی افزود: ما آنچنان که باید و شاید نتوانستیم حق ایثار و رشادت های جوانان و رزمندگان ایران اسلامی را ادا کنیم.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمام کشورهای قدرتمند جهان از صدام در جنگ با ایران دفاع کردند، گفت: ملت ما در دوران دفاع مقدس در مقابل تمام جهان کفر ایستادگی کردند و توانستند موفق شوند.
عظیمی با اشاره به جنگ‌ روانی دشمن علیه ایران اسلامی گفت: همان عواملی که دلیل پیروزی ما بر دشمن بود، مورد هدف دشمن قرار گرفته است؛ در جنگ روانی دشمن علیه ما بر روی ارزش های ما متمرکز شده است.
وی افزود: آمریکایی ها پس از انقلاب در هر جا که پا گذاشتند با مقاومت های رزمندگان ما نتوانستند راه به جایی ببرند.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف‌ سپاه با بیان اینکه ما اطلاعات دقیق در اختیار داریم که امروز داعش را آمریکایی ها مدیریت می کنند، ادامه داد: آمریکایی ها نمی‌خواهند داعش از بین ببرد و امروز در حال انتقال آن به کشور دیگری هستند.
وی در رابطه با وضعیت اقتصادی کشور گفت: کشور ما ظرفیت و توانایی لازم‌ را دارد که باید به خوبی از آنها استفاده کنیم.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: ما تجربیات ارزشمندی که در دوران دفاع مقدس به دست آورده ایم را استفاده نمی کنیم.
جلسه شورای اداری استان و یادواره شهدای کارمندی استان کرمانشاه روز پنجشنبه با حضور استاندار، معاونین استانداری و روسای ادارات و ارگان ها در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.
استان کرمانشاه 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در طول هشت سال دفاع مقدس به صورت مستقیم درگیر جنگ بود.
این استان 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد 900 نفر زن هستند.
31 شهریور تا 6 مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
3033/7445
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.