سردارصدیقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر مشارکت عموم مردم در این طرح اشاره کرد و افزود: بی ‌تردید الگو شدن مسئولان در اجرایی کردن این طرح می‌تواند مفید باشد زیرا هنگامی که مدیران در این کار پیشگام باشند و از وسایل نقلیه عمومی و یا دوچرخه استفاده کنند می توان این طرح را در شهر جوانرود نهادینه کرد.
وی با تقدیر از مدیر و پرسنل اداره برق شهرستان جوانرود برای همراهی با این طرح، گفت: این حرکت فرهنگی پرسنل اداره برق الگویی برای سایر مسئولان و کارمندان این شهرستان باشد.
عضو تشکل خانه نجات ایران در استان کرمانشاه یادآورشد: سه شنبه های بدون خودرو پویشی مردمی است که در روز مشخصی از هفته مردم به کمتر استفاده کردن از وسایل نقلیه شخصی خویش مبادرت می کنند.
صدیقی افزود: این طرح صرفاً مسدود کردن خیابان، استفاده از دوچرخه و وسایل نقلیه غیر موتوری در مسیر و روز معین نیست بلکه این یک حرکت بزرگ مردمی و جمعی، برای نجات جوانرود از آلودگی و ترافیک است.
وی اظهار داشت: سه شنبه بدون خودرو کمپینی است با هدف استفاده کمتر از خودروهای تک سرنشین تا از این طریق شهروندان دست کم در روزهای سه شنبه به جای استفاده از خودرو شخصی از گزینه های مفیدتری مثل دوچرخه سواری، پیاده رویی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای انجام کارهای روزمره استفاده کنند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.