به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز سه شنبه در دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگر شهرستان روانسر افزود: قدرشناسی از رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران اصلی مهم است که باید همچنان حافظ و پاسدار آن باشیم.
وی تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور حماسه‌ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و مجاهدت و استقامت ایثارگران در این دوران فراموش شدنی نیست.
فرماندار روانسر اظهار داشت: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست.
ویسمرادی اظهار داشت: شهدا و جامعه ایثارگران در ایجاد امنیت پایدار کشور نقش اساسی را بر عهده داشتند و حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند.
وی ادامه داد: به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران، امروز ایران اسلامی دارای امنیت و اقتدار است که ما باید از این میراث گرانبها و جاودانه شهدا پاسداری کنیم.
فرماندار روانسر دیدار با خانواده‌ شهدا را از وظایف همه مسئولان دانست و اضافه کرد: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است.
ویسمرادی افزود: امروز دشمنان و معاندین، همچنان به دنبال ایجاد ناامنی و تضعیف امنیت کشور هستند و حادثه تروریستی اهواز بخشی از اقدامات ناجوانمردانه و کینه توزانه آنها است و دشمنان بدانند وارثان شهدا و آحاد ملت از امنیت و آرامش حاکم بر کشور پشتیبانی خواهند کرد.
در این دیدارها از خانواده های ایثارگر شهید محمد مرادی، ابراهیم مرادی جانباز 25 درصد، حمید رحمانی جانباز 25 درصد و امین سلیمانی جانباز 40 درصد قدردانی شد.
شهرستان روانسر 135 شهید والامقام و 214 جانباز سرافراز را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
این شهرستان با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.