به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند روز سه شنبه در نشست بررسی وضعیت امهال وام ها که در استاندار برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 90 درصد وام های آسیب دیدگان زلزله زیر 50 میلیون تومان است که براساس مصوبه دولت کلیه این وام ها امهال می شوند.
وی افزود: سقف فعلی برای کل وامهای امهال شده مبلغ 2317 میلیارد و 619 میلیون تومان است که امهال ها با رعایت این سقف انجام می شود. البته در صورت نیاز برای افزایش این سقف مکاتبه خواهیم کرد.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: وامهای بالای 50 میلیون تومان توسط کمیته ای به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و دبیری مدیریت بحران و عضویت سازمان برنامه به عنوان ناظر از فردا (چهارشنبه) آغاز به کار می کند.
بازوند با بیان اینکه دیگر دستگاه های اجرایی و بانک ها نیز بر حسب موارد به این کمیته دعوت خواهند شد‌، گفت: در این کمیته لیست پرونده های مشمول امهال به تفکیک هر بانک به شکل کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.