به گزارش ایرنا، هدایت حاتمی عصر دوشنبه در کارگروه رفع موانع تولید که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: باید از ظرفیت های کارگروه ملی رفع موانع تولید به خوبی استفاده کنیم.
وی افزود: هرگاه منابع استانی اجازه حل رفع مشکلات واحدهای تولیدی را ندهد باید از ظرفیت های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشوری به خوبی استفاده کرد.
معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تمام مدیران‌ دولتی موظف هستند که برای فعال کردن واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه فعال‌ تمام تلاش خود را به کار گیرند.
حاتمی با بیان اینکه نباید حسابهای بانکی واحدهای تولیدی را مسدود کرد، گفت: هیچ یک از دستگاه های خدمت رسان همچون امور مالیاتی، آب، برق، گاز و تامین اجتماعی نباید حساب های بانکی واحدهای تولیدی را مسدود کنند.
وی اضافه کرد: برای مسدود کردن حساب های بانکی واحدهایی که راهی برای نجات آنها وجود ندارد، مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیاز است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه، افزود: البته به این معنی نیست که واحدهای تولیدی حق شرکت های خدماتی را ندهند.
حاتمی با بیان اینکه دشمنان امروز از هر راهی به دنبال لطمه زدن به اقتصاد کشور هستند، گفت: شرایط اقتصادی امروز کشور به مدیران دولتی اجازه ناهماهنگی و ایجاد گره در کار واحدهای تولیدی را نمی دهد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه مدیریت مالی در واحدهای اقتصادی استان کرمانشاه ضعیف است، گفت: باید با برگزاری دوره های آموزشی واحدهای تولیدی استان را به شیوه های صحیح مدیریت مالی آشنا کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه به نرخ بالای بیکاری در استان اشاره و تاکید کرد: واحدهای تولیدی با توجه به آمار اشتغالی که دارند، متعلق به تمام مردم ‌استان هستند از این رو نباید اجازه دهیم که به تعطیلی کشیده شوند.
استان 2 میلیون نفری کرمانشاه هم اکنون دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با 30 هزار نفر اشتغالزایی است.
نرخ بیکاری استان کرمانشاه در بهار امسال 19/6 درصد اعلام شده است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.