کیومرث مظفری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: این طرح از مهرماه به صورت آزمایشی به مدت یک ماه اجرا می شود و سپس در کل استان پیاده خواهد شد.
وی یادآور شد، نظام ارجاع الکترونیک بیمه شدگان روستایی به صورت پایلوت در سه مرکز قصرشیرین، روانسر و حوزه صحنه کنگاور اجرا می شود.
مظفری به یکی از مهم ترین دغدغه های بیمه سلامت اشاره کرد و افزود: بیماران تحت پوششی که به بیمارستان های دولتی مراجعه می کنند باید از همه خدمات مورد نیاز در همان مرکز مربوطه بهره مند شوند و این بدان معناست که ارجاع بیمه شده به خارج از بیمارستان تخلف است.
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه اظهار داشت: در صورت بروز چنین مشکلی، بیمه شدگان می توانند شکایت خود را به دانشگاه علوم پزشکی و یا سازمان بیمه سلامت ارائه دهند.
مظفری تصریح کرد: در استان کرمانشاه جمعیتی بیش از یک میلیون و 100هزار نفر تحت پوشش سازمان بیمه سلامت هستند و با 33 مرکز دفتر پیشخوان قرارداد صدور دفترچه منعقد شده است.
سامانه 1666 به صورت شبانه روز پاسخگوی بیمه شدگان است و متقاضیان برای هرنوع سوال، ابهام و شکایت می توانند با این شماره تماس بگیرند که الگوی مناسبی برای احترام به حقوق شهروندی است.
7460/3033
انتهای پیام /*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.