به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند، عصر شنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اگر تخصیص تسهیلات برای بانک ها امکان پذیر نیست اعلام کنند تا موضوع به ستاد اقتصاد مقاومتی کشور منعکس شود.
وی با اشاره به اینکه باید به واحدهای راکد و نیمه فعال در راستای فعال سازی کمک شود، گفت: مدیران اجرایی هرچه زودتر تکلیف اعطای کمک های فنی و اعتباری استان را مشخص کنند.
بازوند در رابطه با مجموعه ورزشی «پازیریک» شهر کرمانشاه گفت: این پروژه از ابتدا با استفاده از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان توسط بخش خصوصی اجرا شد، از این رو مشکلات مربوط به این پروژه با توجه به اهداف میراث فرهنگی از طریق اعتبارات میراث فرهنگی باید برطرف شود.
وی همچنین به مشکلات واحد «ساینا سلامت پارس» اشاره کرد و گفت: مشکلات این واحد با بانک مورد بررسی قرار گیرد تا روند تولید آن متوقف نشود.
استاندار کرمانشاه افزود: با توجه به شرایط کنونی باید تمام‌ تلاش خود را به منظور رفع موانع تولید داخلی و اشتغالزایی به کار گیریم.
بازوند به پروژه شرکت کاغذ سازی بیستون نیز اشاره کرد و گفت: بودجه مورد نیاز تاسیس این واحد باید 50 درصد به واسطه تسهیلات و 50 درصد به واسطه آورده سرمایه گذار تامین شود.
وی با بیان اینکه شستا سرمایه گذار این پروژه است، گفت: مدیران شستا باید تضامین مورد نیاز برای تامین تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را تامین کنند.
در این جلسه مشکلات پتروشیمی بیستون به علت بستن شدن حساب هایش به دلیل اختلاف حساب با پالایشگاه کرمانشاه نیز مورد بررسی قرار گرفت که استاندار کرمانشاه از معاون امور اقتصادی و توسعه منابع خود خواست تا این مشکل را بررسی و زمینه توافق را فراهم کند تا هرچه زودتر حساب های پتروشیمی کرمانشاه بازگشایی شود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با 30 هزار نفر اشتغالزایی است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.