عزت الله پرنیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شهلا بهروزی راد قایقران کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شده تا خود را برای مسابقات قهرمانی آب های آرام معلولان آسیا آماده کند.
وی ادامه داد: ششمین مرحله اردوی تیم ملی آب های آرام معلولان ایران از فردا (یکشنبه اول مهر) آغاز و تا روز 22 مهر ادامه پیدا می کند.
پرنیان خاطرنشان کرد: در این اردوی سه هفته ای، 9 قایقران در هر 2 بخش آقایان و بانوان حضور خواهند داشت که 6 نفر آن ها آقا و سه نفر نیز خانم هستند.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه همچنین از مسعود مهدوی ‌نیا به عنوان سرمربی تیم ملی پاراکانو (آب های آرام معلولان) یاد کرد.
وی گفت: به تازگی و در جریان رقابت های پاراکانو قهرمانی جهان که ابتدای شهریور به میزبانی کشور پرتغال برگزار شد، بهروزی راد در نهایت با ثبت رکورد 57 ثانیه به مقام هشتم دست پیدا کرد.

** دعوت قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کایاک
هشتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کایاک زیر 23 سال مردان ایران در حالی با حضور چهار ملی پوش از فردا (یکشنبه ) برگزار می شود که یک قایقران کرمانشاهی نیز در این اردو حضور دارد.
هادی جعفری از کرمانشاه به همراه 2 قایقران از تهران و یک ورزشکار از زنجان نفرات حاضر در اردوی تیم ملی کایاک زیر 23 سال کشورمان را تشکیل می دهند.
این اردو قرار است به مدت 22 روز و به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار شود.
ملی پوشان کایاک زیر 23 سال ایران تمرینات خود را زیرنظر حسین ملکی به عنوان سرمربی و رضا رئیسی به عنوان مربی تیم دنبال خواهند کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.