محمدرضا غلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، به پنج هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: از این تعداد 100 نفر در دانشکده پرستاری سنقر تحصیل می کنند و 100 نفر نیز دانشجوی خارجی هستند.
او در ادامه با اشاره به فعالیت 58 انجمن علمی و کانون در حوزه‌های ادبی، هنری، فرهنگی، مذهبی و سایر بخش ها در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: تلاش ما این است دانشجویان از تک بعدی خارج شده و در کنار آموزش در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت داشته باشند.
وی فعالیت دانشجویان در این زمینه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه در این انجمن‌ها و کانون‌ها فعالیت‌های خوبی صورت می‌گیرد و برخی از آنها در سطح کشوری هم مطرح هستند.
غلامی همچنین به فعالیت 14 نشریه دانشجویی و 13 نشریه کارمندی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ارتقا کیفیت محتوای این نشریات در دستور کار است و در همین راستا سال گذشته چندین کارگاه آموزشی برای مدیر مسئولان و سردبیران این نشریات برگزار شد.
وی در ادامه به وضعیت پوشش در دانشگاه اشاره کرد و افزود: معاونت فرهنگی تنها کار نظارت را در این حوزه را برعهده دارد، هرچند که در بحث اجرا نیز ورود کرده ایم و اقدام های فرهنگی خوبی در بحث حجاب و عفاف انجام شده و در حال انجام است.
وی با بیان اینکه ثمرات کار فرهنگی در درازمدت خود را نشان می‌دهد گفت: به طور قطع با اقدام های صورت گرفته در حوزه فرهنگی به ویژه در بحث حجاب و عفاف، شاهد ثمرات مطلوب آن در سال‌های آتی خواهیم بود.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: خدمات این معاونت در 2 بخش فرهنگی و دانشجویی است و بیش از 20 هزار دانشجو، کارمند و استاد از خدمات این معاونت بهره مند می‌شوند.
غلامی افزود: گستردگی فعالیت‌ها و پراکندگی دانشجویان، کارکنان و اساتید در سطح مراکز بهداشتی و درمانی استان موجب شده تا خدمات رسانی به آنها با دشواری های فراوانی همراه باشد.
اکنون بیش از 100هزار دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.