روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز جمعه به نقل از هوشنگ بازوند در نشست بررسی مشکلات ثلاث باباجانی اعلام کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ظرف یک ماه برای ایجاد سوله به منظور انبار سیمان در این شهرستان اقدام خواهد کرد.
وی اظهار داشت: آبفای روستایی هم تا نشست آتی ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله ‌زده (چهارشنبه هفته آینده)، گزارش وضعیت آبرسانی به روستاهای زلزله ‌زده ثلاث باباجانی را تنظیم و ارائه کند‌. مردم نباید در دورافتاده ترین روستاها نیز بدون آب بمانند.
وی اضافه کرد: بنیاد مسکن تا 15 مهرماه زیرساخت لازم برای احداث بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی را فراهم کند، دانشگاه علوم پزشکی نیز تجهیزات لازم را تا پایان مهرماه تدارک ببیند، به طوریکه تا پایان مهرماه برای افتتاح آماده شود.
استاندار کرمانشاه همچنین اعلام کرد: اعتبار لازم برای برقرسانی به روستاهای فاقد برق شهرستان ثلاث باباجانی اختصاص داده ایم.
بازوند در این نشست از تلاش خدادادی فرماندار ثلاث باباجانی برای پیگیری امور مردم این شهرستان قدردانی کرد.
استاندار کرمانشاه در این سفر که جمعی از مدیران ستادی استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی وی را همراهی می کردند با مردم شهرستان ثلاث باباجانی دیدار و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.