به گزارش خبرنگار ایرنا؛ 'علی اصغر احمدیان' عصر دوشنبه در جلسه ستاد رفع موانع تولید استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه، افزود: برخی از بانک ها و شرکت های دولتی مسبب تعطیلی واحدهای تولیدی هستند که باید در این زمینه توضیح دهند.
وی با بیان ‌اینکه بانک ملت صاحب کارخانه در حال تعطیلی 'کرپ ناز کرمانشاه' است، گفت: در جلسه ای با حضور مدیران بانک به مشکل کرپ ناز رسیدگی می شود تا از حداکثر ظرفیت ها برای احیای این واحد تولیدی استفاده گردد.
معاون دفتر رئیس جمهوری همچنین در رابطه با واحد در حال ورشکستگی 'پاک مایه کرمانشاه' گفت: نمی توانیم در واحدهایی که در مرحله ورشکستگی قرار بگیرند دخالتی داشتی باشیم اما بار دیگر تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا احیا شوند.
احمدی از مدیران استان کرمانشاه خواست که علت تعطیلی واحدهای صنعتی استان کرمانشاه را به صورت کامل مشخص کنند تا در جلسات دفتر رئیس جمهوری برای احیای دوباره این واحدها بررسی های لازم انجام شود.
وی همچنین در رابطه با تقاضای یک واحد مبنی بر جلوگیری از خروج گوجه از کرمانشاه گفت: نمی‌توانیم در بین استان های کشور ممنوعیت جابجایی محصولات وضع کنیم اما باید در جلسات درون استانی به مشکلات این واحدها رسیدگی شود.
در استان کرمانشاه نزدیک به یک هزار پروانه بهره برداری صنعتی با ظرفیت اشتغالزایی حدود 30 هزار نفر صادر شده است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت با 21.6 درصد نرخ بیکاری در صدر استان های کشور قرار دارد.
7445/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.