به گزارش ایرنا؛ دکتر محمودرضا مرادی روز دوشنبه در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری های دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت شعب پست بانک استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی با استقبال از ورود تمامی دلسوزان استان به عرصه سلامت، فعالیت در حوزه سلامت مردم را از جمله ارزشمند ترین امور برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت خیرین و ارگان ها شاهد ارتقای روز افزون این بخش در استان باشیم.
مدیر عامل پست بانک ایران نیز در این نشست با بیان اینکه این تفاهم نامه شروعی برای توسعه و گسترش همکاری ها با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است، گفت: این تفاهم نامه می کوشد تا با اطلاع رسانی پیام های سلامت محور در این حوزه فرهنگ سازی کرده و سطح سلامت استان را ارتقاء دهد.
دکتر خسرو فرحی افزایش تعامل این 2 ارگان را در ارتقاء سطح سلامت استان بسیار موثر دانست و ضمن تاکید بر استمرار این همکاری ها ابراز امیدواری کرد تا با هم افزایی هرچه بیشتر شاهد گسترش همکاری ها باشیم و علاوه بر حوزه آموزش در زمینه های متفاوت به توسعه روز افزون این بخش در بحث مالی و تجهیزات پزشکی هم کمک کنیم.
در این تفاهم نامه بر تقویت همکاری ها و مساعدت طرفین در زمینه ارتقای سطح سواد سلامت در استان کرمانشاه و لزوم توجه به اصلاح سبک زندگی بخصوص در روستاها تاکید شده است.
گفتنی است طرح ارتقای سواد سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به منظور توسعه و جذب هرچه بیشتر همکاری سایر دستگاه ها در حوزه سلامت آماده شده است و براساس آن دستگاه های مختلف با توجه به رسالت های سازمان خود به فرهنگ سازی و ترویج سلامت می پردازند.
استان کرمانشاه 2میلیون نفر جمعیت دارد که در 2هزار و 600روستا و 32شهر سکونت دارند.
خدمات بهداشتی درمانی در این استان در شبکه های بهداشت و درمان 14شهرستان و همچنین 17بیمارستان به مردم ارائه می شود.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.