منصور کیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدیث مرادی، شکوفه و زهرا دارابی و سحر امیریان چهار کشتی گیر کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی کلاسیک بانوان کشور هستند.
وی افزود: مرادی در وزن 50 کیلوگرم، شکوفه دارابی در وزن 55 کیلو، زهرا دارابی در وزن 60 کیلوگرم و سحر امیریان در وزن 70 کیلوگرم حضور دارند.
کیانی با بیان اینکه اردوی ملی پوشان کشتی بانوان ایران از امروز (26 شهریور) آغاز شده است، گفت: این اردو تا پایان همین ماه ادامه دارد.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه محل برگزاری اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان ایران که با حضور 12 ورزشکار از 7 استان کشور برگزار می شود را خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران، اعلام کرد.
وی گفت: هدایت بانوان کشتی گیر ایران بر عهده سیده مریم حسینی قرار دارد و معصومه بابایی نیز سرپرست اردوست.
کیانی خاطر نشان کرد: اعضای تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان کشورمان خود را برای حضور در اولین رویداد بین المللی این رشته که روزهای 31 شهریور و اول مهرماه سال جاری در شهر بیروت لبنان برگزار می شود، آماده می کنند.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه در پایان گفت: بانوان کشتی گیر کشورمان پس از حضور در این تورنمنت بین المللی، اواسط آذرماه نیز در اولین دوره رقابت های جهانی حضور پیدا خواهند کرد.
در استان کرمانشاه بیش از هشت هزار و 500 کشتی گیر در رده های سنی مختلف زیر نظر هیات مشغول فعالیت هستند.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.