به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا ملا قادر قادری روز دوشنبه در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیجیان شهرستان پاوه به تشریح توطئه ها و ترفندهای دشمنان در طول چهل سال اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود: در این مدت دشمنان و به ویژه آمریکا هرگز و در هیچ مقطع زمانی از توطئه علیه این نظام و انقلاب کوتاهی نکرده است.
وی تصریح کرد که با وجود رهبری فرزانه و حکیم، مردمی همدل و یکرنگ که توکل به خدا را سرلوحه تمام امور خود قرار داده است، این انقلاب و نظام سربلند و مقتدر به جلو گام بر می دارد.
امام جمعه پاوه در ادامه با بیان اینکه موقعیت کنونی کشور، خاص است، افزود: برای ما که در این 40 سال همواره شاهد توطئه و بحران بوده ایم، یک موضوع جدید نیست.
ماموستا قادری اضافه کرد: با توجه به اینکه ما مرزنشین هستیم و مرزها همیشه آسیب پذیر هستند باید هوشیاری ما 2 برابر مردم و نیروهای مرکز کشور باشد و بصیرت بیشتری داشته باشیم.
وی بیان کرد: همه ما اعم از مردم و مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی حافظ و پاسدار مرزهای کشور هستیم لذا وظیفه و رسالت ما بیش از دیگران است.
امام جمعه پاوه با استناد به آیات و احادیث گفت: صبر داروی هر مشکل و درد و ناراحتی در زندگی است و مهمترین و اثرگذارترین دارو در هر مقطع زمانی برای بیماری، مصیبت، بحران و گرفتاری صبر است.
ماموستا قادری افزود: صبر به معنای سکوت نیست بلکه به معنای ایستادن در مقابل مشکلات، تحمل مشکلات و ایستادگی در برابر هر چیزی است.
وی گفت: امروز دشمنان ما با گرانی دلار و اختلال در بازار و فشار اقتصادی بر ملت ایران به خیال خام خود درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند.
ماموستا قادری افزود: این بار هم آمریکا همچون 40 سال اخیر هیچ غلطی نمی تواند بکند چون طرف آنها ملت ایران است که ملتی عاقل، بصیر، فرهنگی و سیاسی هستند و هرگز حاضر نیستند برای مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و مملکت خود را دچار تزلزل و گرفتاری کنند.
وی با اشاره به اوضاع همسایگان ما از جمله افغانستان،عراق، سوریه و یمن، گفت: اوضاع این کشورها برای مردم ما درس است تا هرگز اجازه ندهیم که امنیت کشورمان را خدشه دار کنند.
وی افزود: اگر دلار به 20 هزار تومان هم برسد ملت ایران هرگز با دشمنان همراه نخواهد شد و این امید را باید به گور ببرند.
امام جمعه پاوه افزود: ملت ما همیشه صبر واستقامت داشته و دارد و مسئولان هم باید با تدبیر در فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند لذا با طرح اعطای کوپن مشکلات حل نخواهد شد.
ماموستا قادری تصریح کرد: اگر به 10 میلیون نفر کوپن داده شود پس 70 میلیون جمعیت دیگر ایرانی نیستند لذا مشکل با این کار حل نمی شود.
وی اضافه کرد: مسئولان باید در فکر این ملت باشند که 40 سال مقاومت، ایثار و فداکاری می کنند و بهترین فرزندانشان را برای تثبیت این انقلاب و نظام تقدیم کرده اند.
امام جمعه پاوه همچنین افزود: همه ما اعم از بسیجی، شهروند، مسئول و قشرهای مختلف مردم باید در راستای حفاظت از مرزها و امنیت موجود کشورمان تلاش کنیم.
ماموستا قادری در بخش اول سخنان خود نیز به ایام محرم و شهادت نور چشم رسول الله (ص) حضرت امام حسین (ع) اشاره کرد و با تسلیت این ایام گفت: این ایام از سال اول هجری تاکنون مورد احترام ما بوده، هست و خواهد بود.
وی به آغاز سال تحصیلی نیز اشاره کرد و افزود: سال تحصیلی در هر کشوری مورد توجه اهل معرفت و نخبگان جامعه است.
امام جمعه پاوه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نماد هشت سال ایستادگی ملت ایران و رشادت، ایثار و فداکاری رزمندگان است.
در ابتدای این رزمایش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه نیز گفت: این رزمایش با هدف انسجام و اقتدار نیروهای انقلابی و داخلی علیه دشمنان خارجی و اینکه ما وحدت و یکپارچی واحدی برای مقابله با دشمنان داریم و اجازه نمی دهیم هیچ کشوری چشم طمع به مرزهای کشورمان داشته باشد برگزار شد.
سرهنگ ارسلان سلطانقلی افزود: مردم ما با توجه به مشکلات اقتصادی کنونی کشور هرگز حاضر به خدشه دار شدن اقتدار ملی و امنیت کشورشان نیستند و این رزمایش نمایشی از این وحدت و اقتدار برای دفاع از امنیت و آرمان های انقلاب است.
وی اظهار داشت: در این رزمایش 2 گردان الی بیت المقدس و همچنین گردانی از بانوان بسیجی و اقشار مختلف بسیج حضور داشتند.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در 130کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.