به گزارش خبرنگار ایرنا؛ در ابتدای این رزمایش، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان به همراه فرماندهان ارشد نظامی از یگان های بسیجی حاضر بازدید کردند.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این رزمایش گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در تمام شهرستان های استان در حال برگزاری است.
سردار بهمن ریحانی در ادامه بسیج را محور اقتدار و رشد نظام در همه عرصه ها دانست و افزود: تا زمانی که فرهنگ بسیجی در کشور ریشه دارد پیشرفت در کشور ادامه خواهد داشت.
او فرهنگ بسیجی را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و گفت: بسیج و روحیه بسیجی ملت ایران همواره محاسبات دشمنان را ابطال کرده و این مایه افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
او پیشرفت کشور را در گرو داشتن روحیه بسیجی در مسئولان و اقشار مختلف اعلام کرد و تصریح کرد که با وجود آن هیچ دشمنی جرات نگاه چپ به نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد داشت.
سردار ریحانی همچنین از اعزام 155 گروه بسیجی به مناطق محروم استان خبر داد و گفت: این گروه های بسیجی امروز با شعار 'امید بخشی و امنیت بخشی' به کمک مردم مناطق محروم اعزام خواهند شد.
استان کرمانشاه با 2میلیون نفر جمعیت، 371کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در طول دوران جنگ تحمیلی 9هزار و 800شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3209/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.