به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز دوشنبه در آیین رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) سرپل ذهاب در جمع بسیجیان، افزود: انقلاب اسلامی از واقعه عاشورا نشات و الهام گرفته است زیرا ماهیت هر 2حرکت نفی ظلم است.
وی اظهار داشت: بیرقی که بر دوش امام حسین (ع) در برابر یزید بود بعد از یک هزار و 400 سال توسط امام راحل برداشته شد و باعث برچیده شدن حکومت طاغوت گردید.
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: انقلاب اسلامی ایران و قیام امام حسین (ع) هر 2 برای رضای خدا، حفظ و احیای ارزش های اسلامی و مبارزه با ظلم شکل گرفته است که ذلت ناپذیری، شهادت طلبی و ظلم ستیزی و ایثار و مقاومت از اهداف این قیام ها است و امروز بسیجیان باید این ویژگی ها را در خود تقویت کنند.
حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس ما از کمترین تجهیزات و تسلیحات نظامی برخوردار بودیم ولی با اراده، عشق و روحیه شهادت طلبی در برابر دنیای استکبار ایستادیم و همان گونه که در واقعه عاشورا خون بر شمشیر پیروز شد ما نیز در جنگ تحمیلی بر دشمن برتری یافتیم.
وی بیان کرد: امروز دشمن با تمام توان خود به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام، انقلاب اسلامی و ایجاد فاصله بین مردم و رهبری است که باید با هوشیاری و بصیرت دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذاریم.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت سرپل ذهاب نیز گفت: بسیج همواره در خط ولایت فقیه بوده و تحت فرمان ولی امر مسلمانان جهان اجازه دست اندازی به دشمنان نظام و انقلاب را نخواهند داد.
سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی افزود: امروز بسیجیان شهرستان سرپل ذهاب اقتدار خود را در رزمایش اقتدار عاشورائیان به نمایش گذاشتند.

** رزمایش نمایش اقتدار عاشورایی در گیلانغرب برگزار شد
رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) صبح دوشنبه در گیلانغرب با حضور بسیجیان ، نیروهای نظامی و انتظامی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان این شهرستان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب در این آیین گفت: این رزمایش باهدف حفظ آمادگی و ایجاد هم افزایی در تمام رده های بسیج و گردان های بیت المقدس و امام حسین (ع) به استعداد چندین گردان در سطح شهر گیلانغرب و منطقه عمومی یادمان عملیات مطلع الفجر برگزار شد.
امام جمعه گیلانغرب نیز در سخنانی اظهار داشت: نیرو و توان نظام اسلامی باید به گونه ای باشد که دشمن همواره از رویارویی با ما واهمه داشته باشد.
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری افزود: امروز استکبار از اقتدار نیروهای مسلح ما و از ملت ما هراس دارد.
وی ادامه داد: تقویت روحیه ایمان در کنار اقتدار عامل مهم ایستادگی ملت ما در هشت سال دفاع مقدس بود، ما جنگ نظامی را تحمل کردیم اکنون نیز جنگ اقتصادی را با صلابت پشت سر خواهیم گذاشت و همان اقتدار دفاع مقدس را کسب خواهیم کرد.
سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه در مجموع بیش از 170 هزار تن جمعیت و 63 کیلومتر مرز با عراق دارند.
3012/7399/7398/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.