به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله فلاحت پیشه روز دوشنبه در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت رسول اکرم (ص) در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه، 80 درصد اقتصاد کشور را متکی به توان داخلی دانست و افزود: اگر آمریکا 100 درصد تحریم های اقتصادیش را علیه ایران تحمیل کند فقط می تواند بر 23 درصد اقتصاد کشور تاثیر گذار باشد.
او در ادامه از برخی مدیران که مرعوب شعارها و تحریم دشمنان شده اند، انتقاد کرد و گفت: دشمنان همواره با گزینه های نظامی روی میز، تحریم ها و فتنه ها درصدد صدمه به نظام جمهوری اسلامی بوده اند اما حتی در اوج ضعف ما و قدرت خودشان هم جرات نکردند علیه ایران اقدامی انجام دهند.
فلاحت پیشه با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این مدت انواع توطئه، تحریم و جنگ علیه نظام جمهوری اسلامی راه اندازی شده که هر کدام از آنها باعث سقوط کشوری در خارج از ایران بوده است.
نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در ادامه اقتدار نظام را برگرفته از روحیه بسیجی سربازان گمنام و شور و فرهنگ عاشورایی مردم ایران دانست و گفت: ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده اند و با اتحادشان باعث عقب نشینی دشمنان از همه طرح های فتنه انگیز شده اند.
فلاحت پیشه با تجلیل از مقام والای سربازان گمنام و شهدای مدافع حرم، افزود: وجود این روحیه نزد مردم و نظامیان ایران باعث شده دشمنان هرگز جرات حمله نظامی به ایران نداشته باشند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: آمریکا در افول قدرت اقتصادی و نظامی قرار دارد و این باعث شده ترامپ معاهدات بین المللی را به هم بزند.
او همچنین به اقتدار موشکی ایران نیز اشاره کرد و گفت: اقتدار موشکی کشورمان با اتکا به توان داخلی شکل گرفته و باعث شده ایران برای 10 ها سال توان موشکی موثر داشته باشد و جرات حمله را از دشمن بگیرد.
فلاحت پیشه همچنین خواستار خدمت صادقانه و بسیجی وار مسئولان به مردم شد و تاکید کرد که اگر اینگونه عمل شود هیچ تهدید و تحریمی نمی تواند کوچکترین صدمه ای به نظام جمهوری اسلامی بزند.
رزمایش اقتدار بسیج سپاهیان حضرت رسول اکرم (ص) امروز دوشنبه همزمان در 14 شهرستان استان کرمانشاه برگزار شد.
3209/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.