به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی روز دوشنبه در آیین آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) با حضور امام جمعه، فرماندار، روسای ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان قصرشیرین، افزود: امروز دشمن در ابعاد مختلف قصد توطئه علیه کشورمان را دارد، از این رو ما وظیفه داریم یک خاکریز بزرگ امنیتی و دفاعی برای مقابله با تهدیدهای آن ها ایجاد کنیم.
وی اظهار داشت: هدف از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی نمایش قدرت بسیج و صیانت از آرمان های نظام جمهوری اسلامی است.
فرمانده بسیج سپاه قصرشیرین عنوان کرد: اکنون در سراسر کشور 10هزار گروه جهادی در نقاط محروم و دورافتاده خدمت رسانی می کنند.
سرهنگ پاسدار حسنی گفت: در شهرستان مرزی قصرشیرین نیز پنج گروه جهادی مشغول خدمت رسانی هستند و این خدمات در طول سال در بخش های مختلف ادامه دارد.
امام جمعه قصرشیرین هم در این آئین گفت: تفکر بسیجی یک تفکر احیاگر و نجات دهنده است.
حجت الاسلام علی ملکی افزود: رمز ماندگاری و حفظ نظام ما تفکر بسیجی است و همین تفکر بسیجی باعث پیروزی جوانان و نوجوانان ما در هشت سال دفاع مقدس بر نظام سلطه شد.
به گفته وی بسیجیان ایران اسلامی در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین به ندای مظلومیت لبیک گفتند و داعش و عوامل استکبار را در خاک این کشورها دفن کردند.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: امروز کشور بیش از هرزمان دیگری نیازمند تفکر بسیجی در جامعه است و در عرصه سیاست خارجی، اقتصادی و فرهنگی و به خصوص بخش مدیریت کشور باید با تفکر خستگی ناپذیر بسیج در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کرد.
رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسوالله(ص) 2 در قصرشیرین با رمز یا 'محمد رسول الله (ص)' آغاز و بسیجیان حاضر در این رزمایش به اجرای برنامه های تاکتیکی پرداختند.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.