به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا الفتی روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای گردان های بیت المقدس و مراسم آغازین رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) افزود: انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته با یک جنگ ترکیبی نظام سلطه با محوریت آمریکا مواجه بوده است.
وی تصریح کرد: انقلاب از ابتدای شکل گیری همواره مورد انواع هجمه ها و خصومت های جهان استکبار بوده و حمایت از رژیم ستمشاهی، واقعه طبس، جنگ تحمیلی و حمایت استکبار از رژیم بعث عراق، تحریک منافقین و سایر گروهک ها، تحریم مالی و اقتصادی، بلوکه کردن دارایی های کشور، هجمه های فرهنگی، راه انداختن اغتشاشات و جنگ اقتصادی بخشی از توطئه ها و دسیسه های استکبار علیه این ملت بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر اظهار داشت: آمریکایی زمانی که در ارزیابی خود به این نتیجه رسیدند که در اقدامات نظامی توان مقابله با مردم شهادت طلب ایران را ندارند و از این راه کاری از پیش نخواهند برد به این نتیجه رسیدند که شاید از طریق یک جنگ تمام عیار اقتصادی و فشار بر ملت ایران بر مقاومت 40 ساله انقلاب در مقابل غرب پایان دهند.
سرهنگ الفتی ادامه داد: آمریکا، انقلاب اسلامی را مهمترین مانع بر سر راه خواسته های خود می داند و در صدد است جمهوری اسلامی را ساقط یا حداقل مهار و یا وادار به تغییر رفتار کند.
وی اضافه کرد: به همین دلیل با وارد کردن فشارهای اقتصادی و روانی به دنبال به آشوب کشاندن ایران و امنیتی کردن فضای کشور، بی اعتماد سازی مردم نسبت به مسئولان و القای یاس و ناامیدی در جامعه هستند و تلاش می کنند نظام را ناکارآمد نشان دهند.
فرمانده سپاه ناحیه روانسر در ادامه افزود: آنها تلاش می کنند از طریق جنگ اقتصادی و پدید آوردن شرایط سخت اقتصادی و معیشتی، مسئولان و سیاست های نظام را از طریق عملیات روانی عامل اصلی پدید آمدن این وضعیت معرفی کنند.
سرهنگ الفتی گفت: دشمن در تبلیغات وسیع خود به دنبال نسبت دادن کمبودهای معیشتی و اقتصادی به نظام جمهوری اسلامی است تا اینگونه وانمود کنند که نظام اسلامی قادر به حل مشکلات زندگی مردم نیست.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلوممتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.