ابراهیم مرادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: جلسه نهایی انتخاب شهردار کرمانشاه عصر روز یکشنبه در محل شهرداری کرمانشاه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه هشت گزینه برای تصدی شهرداری کرمانشاه در شورای شهر مورد بررسی قرار می گیرند، عنوان کرد: از میان این گزینه ها احتمال تصدی سمت شهرداری برای منوچهر فخری شهردار اسبق کرمانشاه و علی حیدر کرمی معاون اداری و مالی شهرداری از دیگر گزینه ها بیشتر است.
نائب رییس شورای شهر افزود: پیش از این غلامرضا امیری رئیس شورای شهر نیز یکی از گزینه های تصدی سمت شهردار بود که به تازگی کنارگیری کرده است.
مرادی گفت: 11 عضو شورای شهر در 2 گروه پنج و 6 نفری برای انتخاب شهردار با یکدیگر اختلاف نظر دارد که این امر از رای قاطع آنها به یک گزینه خاص جلوگیری می کند.
از پنجم تیر امسال پس از استعفای آرش رضایی شهردار پیشین کرمانشاه، شورای شهر تاکنون 12 جلسه برای انتخاب شهردار برگزار کرده اما هنوز شهردار جدید کرمانشاه را انتخاب نکرده است.
براساس قانون، شورای شهر پس از برکناری شهردار، سه ماه برای انتخاب جایگزین او فرصت دارد از این رو اگر اعضای شورای شهر تا دهم مهر ماه شهردار را انتخاب نکنند، فرماندار پرونده آنها را به هیات رسیدگی به اختلافات شوراهای اسلامی به ریاست استاندار ارجاع خواهد داد.
شهرستان کرمانشاه حدود 55 درصد از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.