به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد محمدی عراقی روز جمعه در همایش شیرخوارگان حسینی در سرسرای امام خمینی (ره) افزود: مادران قهرمان ما امروز به دنیا پیام می دهند اگر از تشنگی هم هلاک شویم زیر بار ذلت نمی رویم.
وی ادامه داد: یکی از ویژگی های ستمگران تاریخ کودک کشی بوده است و بنیانگذار کودک کشی در تاریخ فرعون بود اما خداوند متعال اراده کرد که فرزندی در سرزمین مصر به دنیا بیاید که کاخ فرعون را ویران کند.
آیت الله عراقی ابراز امیدواری کرد : ریشه ظلم و کودک کشی و تجاوز به حقوق کودکان و زنان مظلوم باید در جهان از بین برود.
عضو شورای انقلاب فرهنگی، با اشاره به دلهره و اضطراب مادر حضرت موسی هنگامی که فرزندش را به رود نیل انداخت ، گفت: من نمی دانم مادر حضرت علی اصغر وقتی فرزند تشنه اش را به آغوش امام حسین (ع) می سپرد چه حالی داشت در حالی که هدف تیر ظلم قرار گرفت و مظلومانه به شهادت رسید.
وی ادامه داد: اراده الهی این بود که حضرت موسی به پیامبری برسد و بعد فرعونیان را شکست دهد اما اراده الهی در حادثه عاشورا این بود که خون حضرت علی اصغر و مظلومان تاج و تخت یزید و یزیدیان را بر باد دهد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، به نقل از شهید مطهری بیان داشت: شمر و یزید زمان مردند ما باید ببینیم یزید و شمر امروز کیست و اگر امام حسین (ع) امروز زنده بود شمر زمان یعنی موشه دایان اسراییل را معرفی می کرد. امروز هم ما باید بگوییم شمر و یزید زمان نتانیاهو و ترامپ است.
7457/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.