محسن فریدونی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در طرح ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 52 طرح با اعتبار 2 میلیارد و 580 میلیون و 800 هزار تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده که برای طرحهای مذکور تعداد 116 نفر اشتغال پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در طرح اشتغال فراگیر نیز، یک طرح با اعتبار یک میلیارد تومان و اشتغال زایی 12 نفر پرداخت شده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگاور در ادامه به طرح های مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: در این طرح ها، بدون احتساب عملکرد دستگاههای حمایتی از قبیل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) 25 طرح توسط جهاد کشاورزی به بانک عامل معرفی شده که 10 طرح با اعتبار 100 میلیون تومان پرداخت تسهیلات صورت گرفته و مابقی در مرحله پرداخت می باشند.
فریدونی گفت: همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون، تعداد 32 طرح با اعتباری بالغ بر 225 میلیون تومان و با اشتغالزایی 41 نفر در زمینه مشاغل خانگی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از طریق بانک عامل صورت گرفته است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگاور در ادامه اظهار کرد: در طرح کارورزی نیز تاکنون 12 نفر از دانش آموختگان دانشگاهی به واحدهای مختلف در سطح شهرستان معرفی و انعقاد قرارداد کرده اند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.