سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی روز سه شنبه در آئین بدرقه این گروه های جهادی گفت: این گروه ها شامل چهار گروه برادران و یک گروه خواهران از امروز تا 29 شهریور با اعزام به مناطق مختلف به ویژه روستاهای زلزله زده به مردم خدمت ارائه می دهند.
وی اظهارداشت: گروه های جهادی با هدف محرومیت زدایی و کمک به زلزله زدگان ، در انجام کارهای عمرانی ، فرهنگی و تفریحی در روستاهای قصرشیرین مشغول فعالیت خواهند شد.
وی بیان کرد: هم اکنون در کشور 10 هزار گروه جهادی با هدف محرومیت زدایی و کمک به مردم مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مشغول ارائه خدمت به مردم هستند که این بیانگر توجه نظام به جایگاه بسیج است.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه قصرشیرین ، نقش بسیج و گروه های جهادی را در ارائه خدمت به مردم بی بدیل توصیف کرد و گفت: گروه های جهادی با کمک به افرادی که توان و بضاعت مالی کمی دانرد ، تاکنون منشا خدمت فراوانی بوده اند.
امام جمعه قصرشیرین نیز در سخنانی ، نقش بسیج سازندگی را در ارائه خدمت به مردم به ویژه محرومان جامعه بی بدیل توصیف کرد.
حجت الاسلام علی ملکی با بیان اینکه بسیج یعنی ارزش و تفکر الهی و در تمام امور باید با تفکر بسیجی حرکت کرد ، افزود: ارزش ، اعتبار و اقتدار بسیج باید در جامعه حفظ شود.
وی ادامه داد: ملت ایران همه بسیجی و تابع فرامین رهبری هستند و در سایه اطاعت از ولی فقیه توانسته اند در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان مقاومت و ایستادگی کنند.
وی گفت: در هشت سال دفاع مقدش ، بسیجیبان جان برکف با گذشت و ایثار و نثار خون پاک خود ، عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.
خطیب جمعه قصرشیرین افزود: در سوریه و عراق نیز همین جوانان بسیجی بودند با مقاومت و ایستادگی در برابر نیروهای داعش ، شکست خفت باری را به آنها تحمیل کردند.
حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه خط قرمز نظام ، حفظ تفکر بسیج است ، گفت: تفکر بسیج باعث حفظ و اقتدار نظام اسلامی شده است و ر همین راستا همه باید در جهت تقویت این نیروی مردمی اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی افزود: نیروهای بسیج در عرصه سازندگی کشور نیز بدون داشتن کوچکترین توقعی ، منشا خدمت بسیاری برای مردم و نظام هستند.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت و برخورداری از 186 کیلومتر نوار مرزی با عراق ، در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.