به گزارش خبرنگار ایرنا ، محبت جمالی نیا روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح گفت: در این مرکز خدمات مددکاری و مشاوره ای در حوزه آسیب شناسی اجتماعی به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) ارائه خواهد شد.
وی اظهار داشت: این کلینیک با دریافت مجوزهای لازم و تحت نظارت سازمان بهزیستی ، آماده ارائه خدمت به صورت رایگان به معرفی شدگان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
«بهمن بوجانی» ، رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب نیز اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را 40 میلیون تومان توسط بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: تمام فعالیت های این مرکز رایگان و با نظارت بهزیستی است.
کلینیک مددکاری و مشاوره ای آرامش سرپل ذهاب با توجه به ناراحتی های روحی و روانی مردم این شهرستان پس از زلزله هفت و سه دهم ریشتری 21 آیان پارسال ، می تواند نقش مهم و موثری در کاهش ناهنجاری های اجتماعی ایفا کند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.