به گزارش خبرنگار ایرنا، صابر رحیمی روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان کرمانشاه که به ریاست رئیس فدراسیون در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بسکتبال به عنوان یک رشته پرطرفدار در کشور مطرح است و استان های مختلف سرمایه گذاری خوبی روی این رشته داشته اند.
وی ادامه داد: کرمانشاه نیز تا چند سال پیش همواره در لیگ یک باشگاه های کشور حضور داشت و جزو تیم های بالانشین هم بود اما متاسفانه کم کم به دست فراموشی سپرده شد که البته علت اصلی آن هم نبود اعتبار و بالا بودن هزینه های تیمداری بود.
رحیمی افزود: با توجه به وجود استعدادهای درخشان در بسکتبال کرمانشاه از رئیس جدید این هیات انتظار می رود از امروز برنامه های خود را برای توسعه و اعتلای این رشته آغاز و شرایطی فراهم کند که بتوانیم چهره های خوبی را به ورزش کشور معرفی کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کاهش تعداد ثبت نامی های هیات بسکتبال خبر خوشایندی نیست و امیدوارم رئیس جدید بتواند این نقیصه را جبران و شاهد رشد روزافزون بازیکنان این رشته ورزشی و فعال شدن هیات های شهرستانی باشیم.
وی تصریح کرد: کرمانشاه چند سالی است که در تیم ملی بازیکن شاخص و تاثیرگذاری نداشته است، از همین رو باید تلاش کرد تا شرایطی فراهم شود که در سال های آتی شاهد حضور چند بازیکن کرمانشاهی در اردوی تیم ملی باشیم.
رحیمی در ادامه تاکید کرد: نه تنها هیات بسکتبال بلکه تمامی هیات های ورزشی استان باید از قابلیت ها و ظرفیت های خود برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر خود از نظر کمی و کیفی استفاده کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در پایان از ارزیابی هیات های ورزشی استان خبر داد و گفت: نحوه فعالیت تک تک هیات ها بررسی و با هیات های ضعیف برخورد می شود.
در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان کرمانشاه، کرم احمدیان با کسب 9 رای از 17 رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.