صابر حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با مطلوب توصیف کردن روند ساخت و سازها در شهر سرپل ذهاب ، افزود: برای ساخت واحدهای مسکونی و تجاری این شهرستان از مصالح ساختمانی با کیفیت که استانداردهای لازم برخوردار است ، استفاده می شود.
وی اظهار داشت: صدور پروانه ساخت پس از ارسال نقشه ها از نظام مهندسی در کمترین زمان ممکن و تنها در 24 ساعت صادر خواهد شد و با این اقدام روند ساخت و سازها در سرپل ذهاب شتاب گرفته است.
وی بیان کرد: شهرداری سرپل ذهاب با وجود تمامی مشکلات و کمبود منابع مالی و نیروی فنی ، در 2 شیفت صبح و عصر بدون وقفه در حال ارائه خدمات به همشهریان زلزله زده است.
به گفته شهردار سرپل ذهاب ، تلاش می شود با یهره گیری از ظرفیت های موجود و تلاش مضاعف همکاران، با صدور پروانه ساخت در کمترین زمان ، زلزله زدگان بتوانند واحدهایی مسکونی خود را بدون اتلاف وقت بسازند تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما ، در سرپناه خود ساکت شوند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.