به گزارش روابط عمومی شهرداری کرمانشاه؛ حامد لعل بخش روز شنبه در این ارتباط گفت: خوشبختانه استاندار کرمانشاه، در تعامل با نمایندگان شورای اسلامی شهر، دستور این افزایش سهم شهرداری را صادر کرد که به طور قطع در رشد و توسعه شهر کرمانشاه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
به گفته وی ، افزایش سهم پنج درصدی شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده در ارائه خدمات بهینه و با کیفیت مطلوب در حوزه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی و پرداخت معوقات شهرداری نقش بسزایی خواهد داشت.
سرپرست شهرداری کرمانشاه از نگاه ویژه استاندار در این زمینه به مجموعه مدیریت شهری و حمایت نمایندگان شورا که باعث شدند استاندار این دستور را صادر نماید تقدیر و تشکر کرد.
وی تأکید کرد: کیفیت زندگی و ارائه خدمات بهینه و مناسب به شهروندان با پویایی اقتصادی و کسب درآمد و منابع مالی پایدار رابطه مستقیم دارد.
لعل بخش با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های مجموعه مدیریت شهری دستیابی به منابع مالی پایدار است، افزود: پایدار نبودن منابع مالی در سیاستگذاری های شهرداری ها خلل ایجاد می کند و یکی از معضلات امروزه مدیریت شهری کرمانشاه است.
سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مالیات بر ارزش افزوده فرصت مناسبی برای شهرداری ها به وجود آورده است که می توان براساس آن زمینه ارتقای عدالت محوری در مناطق و انعطاف پذیری را به وجود آورد و برمبنای آن برنامه ریزی کرد.
شهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیونی استان را در خود جا داده و شهرداری در قالب هشت منطقه به شهروندان این شهر خدمات ارائه می کند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.