به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: برخی افراد در داخل کشور از شرایط موجود نهایت سوء استفاده را می کنند و با ملتهب کردن بازار قصد دارند مردم را از نظام دلسرد کنند.
وی اظهار داشت: اشد مجازات باید برای دانه درشت ها و مفسدان اقتصادی در نظر گرفته شود تا دیگر افراد سودجو به این فکر نباشند که بخواهند از اموال عمومی دزدی کنند.
وی نظارت مستمر مسئولان با هدف تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را یکی از راهکارهای مهم بر ثبات بازار ذکر کرد و گفت: تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از جمله وظایف مسئولان است.
وی بیان کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا ثبات نسبی بر بازار حاکم شود و مایحتاج عمومی به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.
خطیب جمعه قصرشیرین افرود: تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها راهکار برون رفت مشکلات کشور از وضع موجود است و مسئولان باید به این مهم توجه اساسی داشته باشند.
حجت الاسلام ملکی ، در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام محرم الحرام گفت: باید از فرصت محرم برای تقویت اعتقادهای دینی در بین اقشار مختلف مردم استفاده کرد.
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ حسینی تنها راهکار مقابله با توطئه های سازمان یافته سران استکبار است و این مهم باید مورد توجه هیات های مذهبی قرار گیرد.
امام جمعه قصرشیرین افزود: دشمنان قصد تضعیف اعتقادهای مذهبی به ویژه در بین جوانان را دارند و دهه محرم فرصتی مطلوب است تا با ترویج و نهادینه کردن فرهنگ حسینی ، جوانان را با فرهنگ والای حسینی بیشتر آشنا کنیم.
حجت الاسلام ملکی گفت: باید با ایجاد شور حسینی ، مردم را جذب معرفت دینی کرد که این خود عامل مهمی برای مقابله و ایستادگی در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان است.
7079/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.