فریبرز کرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق ضوابط حمل و نقل مسافر، آیین نامه اجرایی و قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ناوگان مسافربری مؤظف به رساندن مسافران به مقصد ذکر شده در بلیط های صادره توسط شرکت ها هستند.
وی گفت: ماده 6 از آیین نامه مذکور صراحتا اعلام کرده، در صورت اخذ وجه و صدور بلیط، شرکت یا مؤسسه مکلف به ارائه سرویس حمل و نقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیط می باشد.
کرمی گفت: در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافران به مقصد مقرر، مسافران می توانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولان این اداره کل، خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند.
وی تصریح کرد: پس از ثبت شکایت مسافر از طریق سامانه 3000143 ، یا مراجعه حضوری به نماینده این اداره کل مستقر در پایانه شهید کاویانی و بررسی های لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافران در کمیسیون ماده 11 رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.
هم اکنون 243 دستگاه اتوبوس، هزار و 365 مینی بوس و یک هزار و 208 دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به مسافران خدمات می دهند.
27 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان هم اکنون با امکانات لازم پذیرای ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.
استان کرمانشاه بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.