به گزارش ایرنا ، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز سه شنبه به نقل از محمدابراهیم الهی تبار در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا افزود: وجود افراد در برخی نقاط مرزی در فصلی که کوچ شروع نشده سوال برانگیز است؛ لذا لازم است مرزبانی با بررسی موضوع در صورت تجمع این افراد برای قاچاق دام آنها را از منطقه جمع کند.
الهی تبار تاکید کرد: باید کنترل و پایش در مرز بیشتر شود تا مانع خروج دام قبل از ورود به نقطه مرزی شویم و به این منظور تقویت پایگاهها و مرزبانی ها ضروری است.
وی از دامپزشکی استان خواست تا دامهای بدون مجوز و توقیف شده در مبادی مرزی استان را تعیین تکلیف کند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه با در اولویت دانستن موضوع خروج کالاهای اساسی از مرز بر تقویت و تداوم روند مطلوب مراقبت از مرزها تاکید کرد.
الهی تبار بیان داشت: آنچنان که در جنگ مقابل ضد انقلاب بودیم امروز هم باید مقابل قاچاق و خروج کالاهای اساسی از مرز ایستادگی کنیم.
او از فرمانداران شهرستانهای مرزی استان خواست تا در میان مردم مرزنشین فرهنگ سازی کنند تا منافع ملی بر منافع شخصی ترجیح داده شود.
الهی تبار تاکید کرد: مردم چشم به تصمیمات ما دارند و باید انتظارات را به نحو مناسب پاسخگو باشیم و با اینکه برخی مسائل ممکن است کوچک شمرده شود اما برای مردم مشکلات بزرگی درست می کند.
استان کرمانشاه 371 کیلومتر مرز مشترک با 2 بخش کُرد و عرب نشین کشور عراق دارد.
7457/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.